Solnedgang ved kysten

Forretningsfører

Forretningsfører trer av ved årsmøte i 2025

Med dette vil jeg meddele at Per Jan Espvik trer av som Forretningsfører etter lang og tro tjeneste ved årsmøte i 2025. I den anledning trenger vi en ny person til å ta over ansvar for administrasjon og daglig forretningsvirksomhet i tett samarbeid med Formann. Dette innebærer å være sekretær for Kristiansunds Skipperforening og Kristiansunds Skipperforenings Hjelpekasse, assistere og tilrettelegge for møter, og assistere Formann med de oppgaver som kreves i den daglige driften av foreningen. Du bør ha tilhold i Kristiansundsområdet. Oppgaven passer godt for deg som akkurat har blitt pensjonist, eller som har en jobb i land. Kunne du tenkt deg denne oppgaven, eller kjenner til en som kunne passe godt?

Kontakt undertegnede på telefon 90 99 22 30, eller e-post formann@kristiansundskipperforening.no

Formann Odd-Stian Stendahl