Dolmsundet Hotel

Årets Medlemstur

Kristiansunds Skipperforening inviterer til medlemstur.

Kristiansunds Skipperforening har gleden av å invitere til medlemmer m/følge til årets medlemstur til Dolmsundet Hotell på Hitra 27-29 september.

For oss som reiser fra Kristiansund med hurtigbåt, så er reisetiden til Sandstad på Hitra bare 1t 50 min. Det blir avgang fra Kristiansund kl 12:00 på fredag. På Hitra vil vi bli hentet av egen buss som tar oss til Dolmsundet. For helga er det satt opp en innholdsrikt program med god mat, aktiviteter og utflukt til Frøya. På søndag blir vi kjørt tilbake til Sandstad. Hurtigbåten til Kristiansund går kl 13:50, og vi ankommer KSU kl 15:40.

Pris kr 4.980, - pr pers. For enkeltrom vil det komme et tillegg på kr 500,- pr. natt. Transport med hurtigbåt fra Kristiansund til Sandstad betales utenom av den enkelte.

Kristiansunds Skipperforenings Hjelpekasse sponser turen med kr 50.000, - Dette vil komme som fratrekk i prisen når antall påmeldte er kjent. Det må være min. 25 påmeldte.

Påmeldingsliste er lagt ut i medlemslokalet. Det er også mulig å melde seg på til kskipp@neasonline.no eller tel. 902 61 958 Påmeldingsfrist er onsdag 4 september. Bindende påmelding.

For detaljert program for turen, kontakt formann@kristiansundskipperforening.no

Vi sees!